Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Pełnotekstowe zasoby PLDML oraz innych baz dziedzinowych są już dostępne w nowej Bibliotece Nauki.
Zapraszamy na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
2019
|
11
| 173-177
Tytuł artykułu
Recenzja: M. Sajka, Pojęcie funkcji. Wiedza przedmiotowa nauczyciela matematyki, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2019
Autorzy
Ewa Swoboda
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
EN
Recenzja: M. Sajka, Pojęcie funkcji. Wiedza przedmiotowa nauczyciela matematyki, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2019
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Recenzja
EN
Review
Słowa kluczowe
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Rocznik
2019
Tom
11
Strony
173-177
Opis fizyczny
Daty
wydano
2020-02-05
Twórcy
autor
Ewa Swoboda
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.24917/20809751.11.10
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ojs-doi-10_24917_20809751_11_10
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.