Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Pełnotekstowe zasoby PLDML oraz innych baz dziedzinowych są już dostępne w nowej Bibliotece Nauki.
Zapraszamy na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
2012
|
4
| 199-202
Tytuł artykułu
O pojęciu liczby
Autorzy
David Hilbert
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Słowa kluczowe
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Rocznik
2012
Tom
4
Strony
199-202
Opis fizyczny
Daty
wydano
2017-07-05
Twórcy
autor
David Hilbert
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ojs-issn-2450-341X-year-2012-volume-4-article-3672
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.