Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Pełnotekstowe zasoby PLDML oraz innych baz dziedzinowych są już dostępne w nowej Bibliotece Nauki.
Zapraszamy na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
1
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Rocznik
2006
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Wstęp
(
Chronowski A.
,
Klakla M.
), s. 5-7
artykuł:
O potrzebie dokształcania nauczycieli akademickich
(
Nowecki B. J.
), s. 9-11
artykuł:
Przekształcenia wykresów funkcji
(
Chronowski A.
), s. 13-30
artykuł:
Teoretyczne i dydaktyczne aspekty nauczania o największym wspólnym dzielniku i najmniejszej wspólnej wielokrotności w zbiorze liczb naturalnych
(
Chronowski A.
), s. 31-56
artykuł:
Kształtowanie odruchów
(
Górowski J.
,
Łomnicki A.
), s. 57-65
artykuł:
O cechach podzielności liczb i odkrywaniu twierdzeń
(
Górowski J.
,
Łomnicki A.
), s. 67-73
artykuł:
Gotowa wiedza i aktywność w matematycznym kształceniu na przykładzie kątów Langleya
(
Klakla M.
), s. 75-93
artykuł:
Analiza błędów z geometrii elementarnej popełnianych przez kandydatów na studia matematyczne w Akademii Pedagogicznej w Krakowie dokonana na podstawie wyników egzaminów wstępnych na kierunek matematyka w latach 2003 i 2004
(
Lubaś E.
), s. 95-135
artykuł:
Aktywności matematyczne studentów inspirowane grami Penneya
(
Major M.
,
Nawolska B.
), s. 137-161
artykuł:
Uwagi dotyczące pojęcia wartości bezwzględnej liczby rzeczywistej
(
Major J.
,
Powązka Z.
), s. 163-185
artykuł:
Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli na studiach podyplomowych
(
Nowecki B. J.
), s. 187-196
artykuł:
Koncepcja kształcenia nauczycieli
(
Nowecki B. J.
), s. 197-203
artykuł:
Ziarnista przestrzeń probabilistyczna w stochastyce dla nauczyciela - dydaktyczne osobliwości
(
Płocki A.
), s. 205-228
artykuł:
Z badań nad wprowadzeniem podstawowych treści analizy matematycznej podczas zajęć na I roku studiów matematycznych
(
Powązka Z.
), s. 229-295
artykuł:
Refleksje na temat określania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematyki
(
Sajka M.
), s. 297-319
artykuł:
Wyniki badań nad stanem nauczania statystyki opisowej w Polsce
(
Tomaszewska Z. A.
), s. 321-334
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.