Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Pełnotekstowe zasoby PLDML oraz innych baz dziedzinowych są już dostępne w nowej Bibliotece Nauki.
Zapraszamy na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
5
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Rocznik
2014
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
5
artykuł:
Introduction
(
Studia Geographica A.
)
artykuł:
Contents
(
Studia Geographica A.
)
artykuł:
Title page
(
Studia Geographica A.
)
artykuł:
Editors
(
Studia Geographica A.
)
artykuł:
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica, tom 5
(
Studia Geographica A.
)
artykuł:
The concept of geographical space
(
Zioło Z.
), s. 6-22
artykuł:
Human geographical ideas of Eugeniusz Romer
(
Wilczyński W.
), s. 23-30
artykuł:
Spatial structure transformations in small towns in view of rehabilitation and gentrification processes
(
Kwiatek-Sołtys A.
,
Wiedermann K.
), s. 31-40
artykuł:
Housing conditions in selected metropolitan areas in Poland
(
Raźniak P.
,
Winiarczyk-Raźniak A.
), s. 41-54
artykuł:
Industrial and commercial suburbanization in post-socialist city: the Kraków Metropolitan Area (Poland)
(
Kurek S.
,
Rachwał T.
,
Wójtowicz M.
), s. 55-76
artykuł:
Tourism development in small cities on the example of Pistoia in Tuscany
(
Bajgier-Kowalska M.
,
Rettinger R.
), s. 77-87
artykuł:
Ski and spa tourism as local development strategy – the case of Krynica Zdrój (Poland)
(
Dorocki S.
,
Brzegowy P.
), s. 88-116
artykuł:
Roma ethnic minority risk of social exclusion in Poland
(
Świętek A.
), s. 117-130
artykuł:
Motives for the choice of geography in Matura examinations in the context of Poland’s examination policy
(
Tracz M.
), s. 131-140
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.