Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Pełnotekstowe zasoby PLDML oraz innych baz dziedzinowych są już dostępne w nowej Bibliotece Nauki.
Zapraszamy na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
37
Czasopismo
Didactica Mathematicae
Wydawca
Polish Mathematical Society
Rocznik
2015
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
37
artykuł:
Introducing additive compare problems – traditional vs. constructivist approach
(
Mrożek E.
)
artykuł:
Using Student-Friendly Tasks to promote mathematical understanding in a middle school classroom
(
Samborska M.
)
artykuł:
Using the graphic display calculator in solving some problems concerning limits of sequences and functions
(
Jureczko J.
)
artykuł:
Problem Posing as a Learnable Activity
(
Tabach M.
,
Friedlander A.
)
artykuł:
Proving general sentences in mathematics and justification of mathematical statements by learners of mathematics. The anthropomathematical studies
(
Żeromska A. K.
)
artykuł:
X International Scientific Conference of Mathematics instructors: “Mathematic – our imperceptible culture”
(
Tęga D.
)
artykuł:
Didactical situations in building chidlren’s ideas about matematical concepts in preschool education
(
Semeradova S.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.