Articles
11-30
Publikacje Profesor Anny Zofii Krygowskiej
31-35
Jubileusz setnej rocznicy urodzin Anny Zofii Krygowskiej
37-48
„Formalizm zdegenerowany” w sensie A. Z. Krygowskiej i obrazy w matematyce
49-58
Anna Zofia Krygowska i czeska dydaktyka matematyki
59-63
Umiłowała szkołę. Profesor Annie Zofii Krygowskiej w setną rocznicę urodzin
65-77
Niektóre nurty działalności Profesor Anny Zofii Krygowskiej oraz Jej koncepcja dydaktyki matematyki
79-82
Profesor Zofia Krygowska jako matematyk
83-98
Profesor Krygowska — niezwykły człowiek, tytan pracy
103-113
Perspektywiczne idee Profesor Anny Zofii Krygowskiej odnoszące się do dydaktyki i nauczania matematyki oraz kształcenia nauczycieli
115-120
Wystąpienie na sesji jubileuszowej z okazji setnej rocznicy urodzin Profesor Anny Zofii Krygowskie
129-154
O wpływie Anny Zofii Krygowskiej na dydaktykę matematyki w świecie
155-184
O zasadzie właściwego ukierunkowania (rozwinięcie myśli Zofii Krygowskiej)
185-220
Dobieranie operacji odwrotnych przez uczniów w wieku 13-15 lat przy przekształcaniu wyrażeń algebraicznych
221-274
Strukturyzacja dwuwymiarowego szyku prostokątnego przez dzieci w wieku od 10 do 13 lat
275-310
Idee głębokie struktur matematycznych określonych aksj ornatycznie
311-338
Koncepcja sieci wzajemnych powiązań idei głębokich i powiązań ich modeli formalnych
339-342
Wątpliwości dotyczące idei głębokich
343-345
Wybrane z ZDM, część X
347-356
CIEAEM 57 Piazza Armerina, 23-30 lipca 2005 roku
357-364
Sposoby wykorzystywania kalkulatora graficznego w procesie nauczania i uczenia się matematyki
365-376
Fałszywe przekonania dotyczące przekształceń geometrycznych na płaszczyźnie w rozumowaniach studentów matematyki
377-388