Articles
5-68
Przyczynek do badań nad strategiami rozwiązywania zadań matematycznych
69-109
Kształtowanie się umiejętności przekształcania wyrażeń algebraicznych u uczniów w wieku 13-15 lat
111-150
Spłaszczanie się hierarchii pojęć, horyzontalne i wertykalne składowe matematyzacji i wieloznaczność terminu „model”
151-181
Z badań nad procesem uogólniania i stosowaniem w nim symbolu literowego przez uczniów w wieku 10-14 lat
183-202
Podobieństwa i różnice między teorią uczenia się i nauczania Skempa a poziomami myślenia van Hielego
203-208
Wybrane z ZDM, część IX
215-229
Dydaktyka matematyki — od czego zaczynaliśmy, dokąd zmierzamy
231-240
Kształcenie nauczycieli matematyki u nas i gdzie indziej
241-247
Wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu matematyki na poziomie akademickim
248-261
Koncepcje pojęcia kresu zbioru ograniczonego kształtowane w procesie nauczania-uczenia się matematyki
262-269