PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 40 | 1 |
Tytuł artykułu

On Mathematical Modelling in High School

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
PL
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie doswiadczen edukacyjnych przy wprowadzaniu modelowania matematycznego w programie gimnazjum. Wieloetapowy projekt rozpoczeło kształcenie nauczycieli pod okiem specjalistów do edukacji matematycznej dla potrzeb przemysłu. Na etapie wdrazania kształcenia uczniowie maja pełne kursy ukierunkowane na rozwiazywanie problemów codziennych przez ich precyzyjny opis z wykorzystaniem znanego aparatu matematycznego. Podane sa przykłady takich zagadnien oraz analiza efektów tej formy kształcenia matematycznego.Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie doświadczeń edukacyjnych przy wprowadzaniu modelowania matematycznego w programie gimnazjum. Wieloetapowy projekt rozpoczęło kształcenie nauczycieli pod okiem specjalistów do edukacji matematycznej dla potrzeb przemysłu. Na etapie wdrażania kształcenia uczniowie mają pełne kursy ukierunkowane na rozwiązywanie problemów codziennych przez ich precyzyjny opis z wykorzystaniem znanego aparatu matematycznego. Podane sa przykłady takich zagadnień oraz analiza efektów tej formy kształcenia matematycznego. 
EN
In the paper an experiment related with the introduction of mathematical modelling to the students of a secondary school is described. Some study cases solved by students are presented.
Rocznik
Tom
40
Numer
1
Opis fizyczny
Daty
wydano
2012
online
2012-07-26
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ojs-doi-10_14708_ma_v40i1_288
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.