PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 30 |
Tytuł artykułu

Wpływ kalkulatora graficznego na rozwijanie wybranych aktywności matematycznych u uczniów wieku 13-16 lat

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Współczesny człowiek funkcjonuje w sytuacji spoaecznej, zdeterminowanej obecnością technologii. Elektroniczne karty płatnicze znajdują coraz większe grono odbiorców, bezgotówkowe operacje internetowe umożliwiają rodzicom swobodne finansowe wspieranie dzieci studiujących poza miejscem zamieszkania, posiadaczami telefonów komórkowych są już nawet gimnazjaliści, a interaktywne zabawki umilają życie najmłodszym. W obliczu tych przeobrażeń przed nauczycielem stają nowe zadania, wynikające z konieczności przygotowania młodego czaowieka do funkcjonowania w świecie, w którym dostęp do informacji ma już charakter nieograniczony, a większośc działań ludzkich ulega automatyzacji. W swojej pracy doktorskiej podjęaam próbę ujęcia problemu zastosowania technologii informacyjnej w nauczaniu matematyki w sposób diametralnie odmienny, skupiając się przede wszystkim na roli kalkulatora graficznego w procesie kształtowania wybranych aktywności matematycznych. Tym, co w głównej mierze odróżnia opisywane przeze mnie badania od innych obejmujących podobną problematykę, jest próba opisania przebiegu realizacji pewnej całościowej koncepcji dydaktycznej w celu jej weryfikacji w warunkach szkolnych.
Słowa kluczowe
PL
 
Rocznik
Tom
30
Opis fizyczny
Daty
wydano
2007
online
2010-07-14
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ojs-doi-10_14708_dm_v30i0_9
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.