PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | 88 | 4 | 363-370
Tytuł artykułu

On consecutive integers of the form ax², by² and cz²

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Czasopismo
Rocznik
Tom
88
Numer
4
Strony
363-370
Opis fizyczny
Daty
wydano
1999
otrzymano
1997-12-09
poprawiono
1998-12-08
Twórcy
  • School of Mathematics, Institute for Advanced Study, Princeton, New Jersey 08540, U.S.A.
Bibliografia
  • [1] W. S. Anglin, Simultaneous Pell equations, Math. Comp. 65 (1996), 355-359.
  • [2] A. Baker and H. Davenport, The equations 3x² - 2 = y² and 8x² - 7 = z², Quart. J. Math. Oxford Ser. (2) 20 (1969), 129-137.
  • [3] M. A. Bennett, On the number of solutions of simultaneous Pell equations, J. Reine Angew. Math. 498 (1998), 173-199.
  • [4] J. H. E. Cohn, The Diophantine equation x⁴ - Dy² = 1, II, Acta Arith. 78 (1997), 401-403.
  • [5] A. Khintchine, Continued Fractions, 3rd ed., P. Noordhoff, Groningen, 1963.
  • [6] M. Laurent, M. Mignotte et Y. Nesterenko, Formes linéaires en deux logarithmes et déterminants d'interpolation, J. Number Theory 55 (1995), 285-321.
  • [7] W. Ljunggren, Litt om simultane Pellske ligninger, Norsk Mat. Tidsskr. 23 (1941), 132-138.
  • [8] W. Ljunggren, Über die Gleichung x⁴ - Dy² = 1, Arch. f. Math. og Naturvidenskab B 45 (1942), 61-70.
  • [9] D. W. Masser and J. H. Rickert, Simultaneous Pell equations, J. Number Theory 61 (1996), 52-66.
  • [10] R. G. E. Pinch, Simultaneous Pellian equations, Math. Proc. Cambridge Philos. Soc. 103 (1988), 35-46.
  • [11] D. T. Walker, On the diophantine equation mX² - nY² = ± 1, Amer. Math. Monthly 74 (1967), 504-513.
  • [12] P. G. Walsh, On two classes of simultaneous Pell equations with no solutions, Math. Comp., to appear.
  • [13] P. G. Walsh, On integer solutions to x² - dy² = 1, z² - 2dy² = 1, Acta Arith. 82 (1997), 69-76.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.bwnjournal-article-aav88i4p363bwm
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.